Informatie over bezorging, verzendopties & levertijden

Elke werkdag worden alle orders besteld voor 18.00 u dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Vervolgens wordt het aan de postbedrijven van Nederland en België overgedragen. De levering verschilt per grootte van de order. Staat je antwoord over de bezorging niet op deze pagina? Neem dan gerust contact met ons op, tijdens werkdagen zijn wij tussen 9:00 - 21:00 uur bereikbaar op het nummer 085 - 743 07 61 of neem contact met ons op per mail.

Proefdruk

Proefdrukken op werkdagen vóór 18.00 uur besteld worden dezelfde dag nog gedrukt en verzonden, dit betekent afgeleverd bij PostNL. Proefdrukbestellingen passen door de brievenbus. PostNL doet zijn best om in Nederland binnen twee werkdagen te bezorgen. In België wordt het overgedragen aan bpost en worden bestellingen binnen vijf werkdagen geleverd. Let erop dat in veel gebieden in Nederland op maandag geen post wordt bezorgd.

Bestelling van minder dan 20 kaartjes/enveloppen

Bestellingen van minder dan 20 kaartjes (zonder enveloppen) of bestellingen van minder dan twintig enveloppen, passen door de brievenbus. Vóór 18.00 uur besteld = dezelfde werkdag nog gedrukt en verzonden, dit betekent afgeleverd bij PostNL. PostNL doet zijn best om binnen twee werkdagen te bezorgen. 

Bestelling van meer dan 20 kaartjes/ enveloppen

Alle bestellingen vanaf twintig kaartjes en enveloppen worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL. Voor al onze pakketbestellingen geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt je pakket op maandag gereed gemaakt en verzonden. Wanneer PostNL je niet thuis aantreft en het pakje ook niet bij de buren heeft kunnen afleveren, dan proberen ze het de volgende dag nogmaals.

Bezorging in België

In België worden proefdrukken en pakketten met minder dan 20 kaartjes/enveloppen overgedragen aan bpost en worden binnen vijf werkdagen geleverd. Pakketten van boven de 20 kaartjes/enveloppen worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Let erop dat in België op zaterdag niet altijd de post wordt bezorgd.

 

Meest gestelde vragen

Ik heb mijn pakket niet ontvangen, wat nu?

Alle postvervoerders gaan zorgvuldig mogelijk om met jouw bestelling. Echter, Fuif.nl heeft geen invloed op de snelheid en juistheid van de bezorging. In het overgrote deel van de gevallen worden de bestellingen op tijd geleverd. Is dit niet het geval? Neem dan gerust contact met ons op, dan kunnen wij actie ondernemen. Wacht je al een tijdje op jouw pakketje? Bel ons dan tijdens werkdagen tussen 9:00 - 21:00 uur op 085 - 743 07 61 of neem contact met ons op per mail.

Kan ik zelf de verzenddatum bepalen?

Tijdens het bestellen heb je de mogelijkheid zelf de verzenddatum van je bestelling te kiezen. Let erop dat dit de verzenddatum is, hierbij wordt het pakket afgeleverd bij PostNL. Wil je het op een specifieke dag ontvangen, houd dan rekening met 2 werkdagen om er zeker van te zijn dat het op tijd bezorgd wordt.

Ik heb een proefdruk besteld maar geen Track&Trace code ontvangen?

Dat klopt, bij bestellingen vanaf 20 kaartjes/enveloppen wordt bij elke bestelling automatisch een mail vanuit Track&Trace verzonden. De bezorging van het pakket kan met de link uit de persoonlijke mail gecheckt worden.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen in Nederland en België zijn de verzondkosten €5,75 voor een bestelling tot 50 stuks. Vanaf 50 stuks zijn de verzondkosten €6,75

Ik heb een verkeerd pakket gekregen, wat nu?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Bel ons dan tijdens werkdagen tussen 9:00 - 21:00 uur op 085 - 743 07 61 of neem contact met ons op per mail zodat we dit kunnen rechtzetten.

Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

Waarschijnlijk is het onderweg beschadigd, dit kan gebeuren. Bel ons dan tijdens werkdagen tussen 9:00 - 21:00 uur op 085 - 743 07 61 of neem contact met ons op per mail zodat we dit kunnen oplossen.