Klachtenprocedure

Als je onverhoopt niet tevreden bent over onze dienstverlening of een klacht hebt, moedigen we je aan dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken.

Hieronder vind je meer informatie over onze klachtenprocedure:

  • Via e-mail: info@fuif.nl
  • Per telefoon: (085) 743 07 61, op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur.
  • Schriftelijk: Fuif.nl, Arnhemsebovenweg 180, 3708 AH Zeist.

We streven ernaar om elk probleem binnen 72 uur naar volledige tevredenheid op te lossen. Dat beloven we! Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Mocht je niet tevreden zijn met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Fouten kunnen overal voorkomen, zelfs bij ons. Desondanks nodigen we je uit om een kijkje te nemen bij de meer dan 8.000 reviews op Feedbackcompany, waar we een indrukwekkende score van 9,6 uit 10 behalen. Geen enkele concurrent kan hetzelfde zeggen.

Bekijk de reviews en ontdek dat het maken en bestellen van een kaartje bij Fuif.nl een feestje op zich is.

Met feestelijke groet,
Team Fuif.nl