FUIF > Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

> Hoe bepaal ik de kleuren van een kaartje?
De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartje. Om zeker te zijn van de kleuren van je kaart raden wij aan om een proefdrukje te bestellen. Je krijgt dan een échte kaart, precies zoals het kaartje eruit komt te zien als je het straks gaat bestellen.
 
> Ik heb een leuk kaartje gezien, maar ik wil nog iets aan het ontwerp veranderen. Dat lukt mij echter niet met de applicatie. Wat moet ik doen?
Het kan zijn dat je nog een kleine aanpassing in het basisontwerp van een kaartje wilt aanbrengen. Dat is natuurlijk altijd mogelijk. Stuur ons even een mailtje (info@fuif.nl) en geef aan om welk kaartje het gaat en wat je nog veranderd wilt hebben. We gaan dan voor je aan de slag.
 
> Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?
Bestelling van minder dan 20 kaartjes/enveloppen
Bestellingen met minder dan twintig kaartjes of enveloppen van Fuif.nl worden bezorgd door PostNL. Deze bestellingen passen door de brievenbus. Vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden, dit betekent afgeleverd bij PostNL. PostNL doet zijn best om het binnen twee werkdagen te bezorgen. Wij hebben hier helaas geen invloed op. In België wordt het overgedragen aan bpost en wordt er binnen 5 werkdagen geleverd.

Bestelling van meer dan 20 kaartjes/ enveloppen
Alle bestellingen vanaf twintig kaartjes en enveloppen worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL. Voor al onze pakketbestellingen geldt: elke werkdag vóór 18.00 uur besteld = dezelfde dag nog gedrukt en verzonden. Normaal gesproken wordt op de eerstvolgende werkdag je bestelling bezorgd. De pakketjes worden van dinsdag t/m zaterdag bezorgd. Wanneer PostNL je niet thuis aantreft, en het pakje ook niet bij de buren heeft kunnen afleveren, dan proberen ze het de volgende dag nogmaals.

> Hoeveel kost een proefdruk?
Wil je eerst weten hoe je uitnodigingskaart er uit komt te zien, voor je hem verstuurt naar iedereen? Maak dan eerst een voorbeeldkaart die je naar jezelf stuurt. Een proefdruk kost €0,99 (inclusief gratis verzending). Bij je proefdruk ontvang je een proefsetje met daarin voorbeelden van de zes verschillende papiersoorten en 18 kleuren enveloppen.

Wij bieden je één proefdruk voor €0,99 aan om de kwaliteit van ons drukwerk en het papier te beoordelen. Natuurlijk mag je meerdere proeven bestellen, de prijs is dan conform een reguliere kaart. 

Ben je vervolgens tevreden over je proefdruk? Plaats dan de volledige bestelling. 
Voor bestellingen tot € 25,00 betaal je € 1,95 verzendkosten. Vanaf € 25,00 is de verzending GRATIS!

> Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook bij Fuif.nl bestellen?
Ja, dat kan uiteraard. Er worden dan alleen extra verzendkosten in rekening gebracht.
 
> Welke enveloppen zitten er bij de kaartjes?
Je kunt voor de enveloppen kiezen uit een 20 verschillende kleuren. Wit, crème, lichtgrijs, oranje, koraalrood, appeltjesgroen,olijfgroen, peach, lichtroze, knalroze, lichtblauw, koningsblauw, donkerblauw, kraft, paars, lavendel, parelmoer, zwart, metallic goud en zilver. Het is geen verplichting om enveloppen bij je kaartjes te bestellen, maar wel erg handig natuurlijk. Wil je een andere kleur enveloppen dan de standaardkleuren, dan kan dat uiteraard. Neem daarvoor even contact met ons op via het contactformulier, dan komt het in orde. Houd er wel rekening mee dat afwijkende wensen en kleuren vaak wel iets duurder zijn. Uiteraard informeren we je hier vooraf over.
 
> Kan ik ook andere lettertypes kiezen?
Je kunt een keuze maken uit de lettertypes die op de site aangeboden worden. Het is helaas niet mogelijk om andere lettertypes, die niet in onze applicatie staan, te gebruiken.
 
> Ik heb zelf een leuke (clip-art) afbeelding gevonden. Kan ik die gebruiken?
Je kunt eigen (gevonden) afbeeldingen uploaden bij het onderdeel ‘afbeelding’ in de applicatie en plaatsen in je kaartje. Let er altijd wel even goed op dat je de afbeelding ook mag gebruiken. Fuif.nl is namelijk niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen wellicht de rechten van bezitten. Dat risico is voor de gebruiker zelf. De afbeeldingen in onze bibliotheek zijn allemaal afgestemd met de ontwerpers ervan en kun je zonder problemen gebruiken.
 
> Mijn kaartjes zijn niet op tijd geleverd, wat nu?
Voor de verzending van je kaartjes maken wij gebruik van PostNL. Als je je kaartjes op tijd besteld hebt, maar niet binnen de verwachte levertijd hebt ontvangen hebt, laat dit ons dan direct weten via het contactformulier of bel ons even via telefoonnummer (085) 743 07 61. Wij gaan dan gelijk achter je pakketje aan om ervoor te zorgen dat je het alsnog zo snel mogelijk in huis hebt.
 
> Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Alle bestellingen op Fuif.nl zijn maatwerk, elk besteld kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt. Het herroepingsrecht is daarom niet van toepassing op onze bestellingen, je kunt je bestelling niet retour sturen. Fuif.nl garandeert echter een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent. Bekijk meer informatie over onze garantie.

> Kan ik achteraf betalen?
Nee, dat kan helaas niet. Voor het betalen van uw bestelling kunt u gebruik maken van de reguliere online betaalmethodes. In toekomst zijn wij voornemens dit wellicht aan te passen. Daarvoor stappen we over op een andere aanbieder van online betaalmethoden, waarbij ook voor de optie ‘after-pay’ gekozen kan worden. Op dit ogenblik is deze optie nog niet beschikbaar.
 
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Prijscalculator ×

Kies een categorie

Soort kaart

Formaat

Papiersoort

Enveloppen

Aantal kaarten

Aantal enveloppen

Totaalprijs: