Met vertrouwen winkelen: ontdek wat onze garantie voor jou betekent

Fuif.nl garandeert een 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk belangrijk dat jij als klant tevreden bent.

Milieu
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.
Fuif.nl heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo min mogelijk verlies optreedt tijdens haar dienstverlening.
 
Garantie op onze producten
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit niet het geval, bent u ontevreden? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wilt u een product aan ons retourneren? Stuur het dan gratis naar: Fuif.nl o.v.v. uw Ordernummer | Antwoordnummer 5544 | 3700 VB Zeist. Na ontvangst nemen we contact op om tot een goede oplossing te komen samen.
 
Niet tevreden?
Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
  • via e-mail: info@fuif.nl
  • per telefoon (085) 743 07 61 - op werkdagen tussen 09.00 en 18.00 uur
  • schriftelijk: Fuif.nl, Arnhemse Bovenweg 180, 3708 AH Zeist

Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen. Dat beloven we!

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
 
Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht. Voor deze onderdelen is Fuif.nl niet verantwoordelijk.
 
Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
 
Veilig betalen
Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Fuif.nl gebruik van de diensten van Mollie - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
 
Tips, advies en vragen
Heb je tips voor Fuif.nl, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Bel ons op (085) 743 07 61 of stuur een mail naar info@fuif.nl